Azonosító: 556

Orvostechnikai minőségmérnök - Sóskút

Munkaköri részletek:

* Alkalmazotti viszony, számlás viszonyra nincs lehetőség

* Határozatlan idejű folyamatos munka

* Teljes 8 órás munkaidő, kevesebbre vagy bedolgozásra nincs lehetőség

* Irodánk Budapest déli agglomerációjában van, bejárós kultúra van nálunk, nem támogatjuk a home office-t sajnos. 

* Fizetés: Alap + cafateria + egészségbiztosítás. 


Rólunk:

Cégünk fő profilja műszaki kerámia és kerámia betétes szabályozó szelepek gyártása és értékesítése. Cégünk teljesen Magyar tulajdonú és a világ 1. 3 nagy gyártó vállalata közé tartozik. Magyarországon és külföldön is értékesítjük termékeinket, már több mint 40 éve. Cégünk másik tevékenysége orvostechnikai eszközök gyártása. Sóskúti telephelyünkre Orvostechnikai Minőségmérnök területen több éves szakmai gyakorlatot szerzett munkatársat keresünk. Jelenlegi 7 fős csapatunkat szeretnénk bővíteni. 


Feladatok

Az Orvostechnikai Minőségmérnök gondoskodik a megfelelő minőség-szabványok, a releváns jogszabályoknak való folyamatos termékmegfelelésről, annak érdekében, hogy az orvostechnikai eszközök biztonsága, teljesítőképessége, illetve a jogszabályi és általános követelményeknek való megfelelősége a CE megfelelőségi eljárás szerint folyamatosan igazolható legyen.


Elvárások

- Legalább műszaki és/vagy minőségirányítási területen szerzett felsőfokú végzettség (biológus, vegyész, anyagmérnök stb.)

- legalább 2-3 éves munkatapasztalat orvostechnikai eszközök gyártási és / vagy ellenőrzési területen

- Ismeretek a minőségirányítási rendszerek területén, az alábbiak szerint:

 * ISO 13485 ismerete. 

 * MDR(EU)2017-745 ismerete.

 * FDA CFR Title 21 ből legalább a Part 800 (Orvostechnikai eszközök általános előírásai) és 820 (Minőségi rendszerek általános követelményei az orvostechnikai eszközök gyártásához.)

- Alapos ismeretek az orvostechnikai termékek tervezéséről, fejlesztéséről, gyártásáról, minőségellenőrzéséről és megfelelőség igazolásáról – például –ISO 10993, ISO 14971, ISO 15223, stb.

- Auditálási képességek

- Legalább középfokú angol nyelvtudás amit írásban és szóban is használni kell hatóságokkal való kapcsolattartásra

- Alapos ismeretek és magabiztos gyakorlat az (Office)  irodai szoftverek alkalmazásában


Előnyök:

- Vezetői tapasztalat 


Személyiségre vonatkozó elvárások:

- elemző és a problémamegoldó készség szükséges, hogy hatékonyan kezelje az eszközök minőségi problémáit és részt tudjon venni a gyártási folyamatokkal kapcsolatos kihívások megoldásában. 

- jó kommunikációs készségek ahhoz, hogy hatékonyan tudjon együttműködni a termelési, tervezési és minőségirányítási szakterületekkel.

- jó munkabírású és kiegyensúlyozott teljesítmény nagyon fontos. 


Amit kínálunk: 

- Stabil megbízható céges háttér

- Cafeteria

- Utazási támogatás

- Jó munkahelyi légkört

- Változatos feladatokat

Azonosító: 689

Könyvelő (kontrolling+projekt asszisztens) - Sóskút

Munkaköri részletek:

* Alkalmazotti viszony, számlásan nem lehet jönni

* Teljes munkaidő, bedolgozásra nincs lehetőség

* Határozatlan végű, folyamatos munka

* Irodánk Budapest déli agglomerációjában van, bejárós kultúránk van de heti max 1-2 HO megengedett

* Munkaidő: 7.30-8.30 közötti kezdés és ettől függően 16-17h közötti befejezés


Rólunk

Fémfeldolgozással foglalkozó nemzetközi cégcsoport vagyunk, nem rég óta vagyunk jelen Magyarországon, a csapatunk is még kiépülőben. A tervek szerint 60-70 fős lesz az iroda, amiből 25 fő irodai dolgozó, a többi fizikai. Jelenleg 5 főnél tartunk, Te leszel a második irodai dolgozó a gyáregység vezetője mellett ebben az intenzív bővülési folyamatban. A tulajdonos és az ügyvezető külföldiek, heti rendszerességgel látogatnak a magyar irodába, az ügyvezető a pozícióval kapcsolatban a döntéshozó, angol nyelven személyesen fog interjúztatni.


Feladatok: 

3 feladatkör összpontosul ebben a pozícióban: 60%-ban könyvelői, 20%-ban kontrolling és 20%-ban projekt asszisztens megoszlással. Részletezés:


ACCOUNTANT (60% workload of the position)

Self-reliant simple and/or double-entry accounting for one or more companies.

Performing more complex accounting operations requiring minimum guidance and control by the chief accountant.

Auditing financial statements, ledgers, and accounts.

Identifying unusual items, overdue items, etc.

Processing monthly, quarterly, and annual accounts.

Preparing and checking tax returns and VAT.

Processing records required by public authorities.

Training less experienced accountants in the department.

Responding to more complex technical inquiries of clients and employees.

Preparing reports for the company’s management or clients.

 

CONTROLLING ASSISTANT (20% workload of the position)

Auditing of financial information of one or more companies.

Monitoring of selected financial indicators (e.g. profitability, liquidity, etc.).

Analysing and interpreting variations encountered.

Compilation of reports and analyses for senior management.

 

PROJECT ASSISTANT (20% workload of the position)

Helping project managers to complete projects.

Analyzing, evaluating and interpreting projects.

Assisting with development and coordination of projects and activities.

Undertaking administration and maintaining the project archive.

Assisting with the daily management of projects paying particular attention to maintaining good working relationships and adherence to budgets and timescales.

Assisting with the production of project briefs and agreements with clients administer and support selection processes.

Assisting external project managers as required and act as a day-to-day liaison.


Elvárások:

-experience min 3 years as an accountant

-university/college degree

-fluent english written/verbal

-excellent MS Office (Excel!)

-home location within 50km to Sóskút


Előny:

-experience with top accounting companies

-experience with manufacturing/production

-MS Sharepoint experience, PowerBI

-potential candidate for higher position in 5 ys term

-hobby, sport